Selasa, 12 Januari 2010

skating scene??

hah.tetibew jek.. ive read my old REVOLUTION magazine..and tibe2 je nk tules pasal skating.. and nak post bideo neh.

mmg sengal la video ni. mmg volume tbe2 je naek tgk kan..sumpah saket! wahaha. but im glad it from malaysia.hak2.. pluss aku dlu pon men skate gak.. memang risk jatoh tu byk laa.. haha.. tapi aku kurang sket jatoh coz tanak men tmpat tinggi sgt. tringat mase time aku dalam skating scene ni.. wahaha..even tak lame tapi fun gile.. tak ingat pnye kan.. skate aku pon da patah psal asek kne ujan..  dlu sume nk Volcom, E's, Element, DC,climax, miz 29, la ape lg aku pon da lupe..huhu.. kdg2 baju2 extream nan echo park pon aku bedal.. yang penting kasut DC ngan etnies aku same kaler ngan kaler skateboard aku. haha. korang ingt senang ke nak carik. :D ..hehe..rindu la geng2 lame tuh.. even aku satu2 nye gurl dlm geng tuh.. (kaki kacau orang sane sini) tp aku rase takde beze pon time tu..yg penting semangat satu hobby kitorang tu... aku tinggalkan scene ni pon psal skolah byk aktiviti time tu..pastu port kitorang dah dipagar..bosan2..ak cari port baru, tak seswai ngan jiwe pastu jauh lak dr umah. mane best maen sket pegi port naek lrt!! hadoiiyai. so, dalam form 5 kot, aku slow2 terjauh dr scene ni. just pegi competition je ngan geng2.. :'( 

kepade bekas2 scene ni, aku tau zaman berubah, hobby pon jadi berubah, tp aku slalu jugak nampak skaters tegar kat bukit bintang tu yg wat aku jd bangge. . lg pon extreme sport maseh xtive lagi kan.. yg penting, korang da tinggal ke, still ade papan beroda tu kat umah (tapi da tak men sbb takde geng) ke, yg penting memory2 dulu2 tu aku tau ia sangat best!! so jgn sesekali buang mane2. jumpe membe tu buat2 la tego! hahahha :D

slamat enjoy..bideo yang menyaketkan ni..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan